onsdag 24 juni 2015

Dagen

































idag steg jag upp tidigare än vanligt och körde iväg till syster i regnvädret för att sköta E&E. så där har jag spenderat min dag men två busiga 2-års tvillingpojkar, puh! inte precis så att de vill sitta still en liten stund heller, har sprungit runt hela dagen hehe!


Sen ikväll kom syster från sverige hit med sin familj. och ska stanna här en tid. såå kul och som man saknat barnen och alla! alltid lika roligt att ha dom här! så det är hur jag har spenderat min kväll, bara umgåtts med familjen och grillat och haft en helt ok kväll!

regnat har det också gjort hela dagen, börjar ju bli riktigt less på denna sommar.. när kommer det värme och sol? nåja färdigt klagat på värdet för inte så mycket man kan göra åt saken så måste försöka se nått positivt och något roligt att göra för det, men det skulle kunna vara bättre ;)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar