torsdag 1 oktober 2015

Tidig helg

Helgen gick snabbt förbi, hade en bra helg med blandannat bio, us en stund, mäccen, lepplax och kompishäng! 

En helt okej tisdag har det varit idag!
Var "ledig" de första timmarna och skulle sedan ha 2 timmar gymnastik men läraren gick med på att flytta ihop timmarna med en annan klass så slutade redan 12:20 vilket var suuperskönt! 


Efter skolan kollade jag ph, tränade och nu ska jag försöka ta mig ut på en promenad eller länk men får se hur det blir med det för känner att huvudvärken är påväg, igen.. 
Som jag nästan haft varje dag denhär veckan! Menmen ska försöka iallafall! 





Inlägget skulle publiceras i Tisdags.., krånglar hela tiden! 

Men fortsätter här då.. Hade 4 lektioner och fick sluta en timme tidigare idag så tar en tidig helg nu, för vi är ledig många kommande fredagar vilket är skönt! Ska ha en stödperson under dehär fredagarna,  så det är morgondagens planer i några få timmar.
Nu ska jag slå mej ner framför ph och sedan blir det träning och en allmänt chill kväll utan planer :)
Hade fint!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar